چگونه به زودی باید یک فرد با 13٪ عملکرد کلیه شود در دیالیز قرار داده شده
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای افراد با 13٪ عملکرد کلیه، که باید بر روی دیالیز قرار داده شده بلافاصله، چرا که یک بار عملکرد کلیه کمتر از 15٪ این بدان معناست که این بیماری بوده است سقوط به ارومیه یک بیماری تهدید کننده زندگی است و نیاز به دیالیز در طب سنتی. اما با این فن آوری در حال توسعه، بیمار شانس برای جلوگیری از دیالیز دریافت کنید.

چینی گیاهان دارویی پزشکی را امید تازه ای برای بیمار به بیماری کلیوی، با اثر قابل توجه و عوارض جانبی کمی، آن است که توسط بسیاری از مردم دوست داشتند.به خوبی شناخته شده بالای هفت درمان است موضوع داغ فشرده سازی TherapyFull حمام درمانی، فتیلهگذاری درمانی، پزشکی درمانی خوراکی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمانی، همکاری با یکدیگر در طول درمان، آنها می توانند اثر درمانی بهتر دست یابد. توسط تخلیه زباله و ترویج گردش خون برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و تعمیر یکی از آسیب دیده. بنابراین برای بیمارانی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، آنها می توانند بهبود را از آن دریافت کنید. حتی بیماران مرحله پایان بیماری کلیه کردم درست مثل ما در بالا ذکر شد، آنها همچنین می تواند یک شانس برای زندگی بهتر و طولانی تر بدون درد و رنج از دیالیز داشته باشد.

حالا شما می دانید که برای یک فرد با 13٪ عملکرد کلیه آنها باید تحت دیالیز بلافاصله و بدون کمک از چینی گیاهان دارویی پزشکی قرار داده است، اما اگر آنها به اندازه کافی خوش شانس هستند و می توانند درمان به موقع می رسند، ممکن است فرصتی برای اجتناب از آن دریافت کنید. اگر شما و یا مردم در اطراف شما هستند / بیمار که به این بیماری آزار دهنده می باشد، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/3794.html

 





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیوی، 13٪ عملکرد کلیه، , دیالیز , ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: